Klachtenformulier

Klachtenformulier

Bent u ontevreden of heeft u een klacht over CJC Beveiliging, de uitvoering door CJC Beveiliging dan wel over de voor CJC werkzame (hulp)personen en uitvoerenden? Neemt u dan contact op via onderstaand klachtenformulier. U kunt dit per e-mail versturen naar info@cjcbeveiliging.nl of per aangetekende post naar CJC Beveiliging t.a.v. mevrouw Sandra van Dijk, Scholstraat 269 2583 WS Den Haag. Vergeet u niet om voor het versturen zelf een kopie te maken/ op te slaan van uw klachtenformulier.

Uw (contact)gegevens

Naam: ﷢﷢﷢﷢﷢ v/m: ﷢﷢﷢﷢﷢

Straat / postbus:

Postcode en plaats:

Telefoonnummer:

E-mailadres:

U bent:

de klager zelf

een vertegenwoordiger van de klager, namelijk:

Wilt u hieronder de gegevens van de klager noteren, wanneer u als vertegenwoordiger optreedt?

Naam: ﷢﷢﷢﷢﷢ v/m: ﷢﷢﷢﷢﷢

Straat / postbus:

Postcode en plaats:

Telefoonnummer:

E-mailadres:

Wilt u hieronder de gegevens noteren van de persoon ( CJC Beveiliging, de uitvoering door CJC Beveiliging dan wel over de voor CJC werkzame (hulp)personen en uitvoerenden) over wie u een klacht hebt?

Naam: ﷢﷢﷢﷢﷢ v/m: ﷢﷢﷢﷢﷢

*Indien dit bij u bekend is:

Straat, postcode en plaats:

Telefoonnummer:

E-mailadres:

Wilt u hierna een omschrijving van uw klacht(en) geven (bij te weinig ruimte schrijft u op de achterkant van dit blad verder)?

Over welke gebeurtenissen of gedragingen (van wie) bent u ontevreden?

Waarom bent u ontevreden? Wat is voor u daarbij belangrijk?

Hoe en wanneer heeft een en ander zich afgespeeld?

Toepasselijkheid Klachtenregeling en procedure

Bij geschillen en calamiteiten is de klachtenregeling uit artikel 12.5 van de Algemene voorwaarden van CJC Beveiliging altijd van toepassing. Door gebruik te maken van het klachtenformulier en de klachtenregeling verbindt de klager zich om de klachtenregeling op te volgen alvorens verdere stappen te ondernemen, tenzij de wet en/of dwingendrechtelijke bepalingen zich daartegen verzetten.